Kinzoku - 2011-04-22 23:10:34

Wyróżniamy 4 specjalizacje : siłę , wytrzymałość , szybkość i inteligencję , które dzialą się na podspecjalizacje :

Siła
- Siła Uderzenia : Pozwala na łatwe zranienie przeciwnika atakami fizycznymi zadając poważniejsze obrażenia
- Kondycja : Pozwala na wykonaniu wiele akcji w jednym poście . Liczba możliwych akcji w jednym poście musi być podzielna przez 4 , na przykład . Jeśli posiadam kondycji 12 to dzielę to przez 4 i mam ilość możliwych akcji wykonanych w jednym poście (np . używam sonido , przybliżając się do przeciwnika , ranię go i odsuwam się od niego na 12 metrów - 3 akcje)

Wytrzymałość
- Odporność na magię : Pozwana na otrzymanie mniejszych ran przez ataki metafizyczne (bazowane na reiatsu , kidou , cero itd.) Aby ataki nie zadziałały , trzeba mieć większy poziom odporności na magię od Magii o 25 .
- Odporność na obrażenia fizyczne : Pozwala na otrzymanie mniejszych ran przez ataki fizyczne (cięcia mieczem , jakieś obrażenia obuchowe . Zaliczamy do fizycznych strzały Quincych , oczywiście te zwykłe) Aby ataki nie zadziałały , trzeba mieć większy poziom odporności na obrażenia fizyczne od siły uderzenia o 25 .

Zręczność
- Szybkość : Pozwala na szybsze poruszanie się , bieganie , machaniem broni , wystrzeliwanie strzał itd.
- Uniki : Pozwala na szybsze reagowanie na ataki przeciwnika w celu uniknięcia skutków ich trafnego użycia . Aby uniknąć ataków opartych na szybkości , trzeba mieć większy poziom Uniku od Szybkości o 10

Inteligencja
- Magia : Pozwala na zadanie obrażeń atakami opartymi na reiatsu
- Zdolność Dedukcji : Pozwala na sukces wykonania specjalnych akcji przeciwko wrogowi , zadając spore obrażenia . Stu procentowy sukces udanej skomplikowanej akcji , jeśli liczba punktów zdolności dedukcji jest większa od zdolności dedukcji rywala 2-krotnie

Na początku gry każdy dostaje Dwa punkty do dowolnego rozdania w konkretnej specjalizacji . Następnie , po dodaniu punktu do danej specjalizacji , możemy rozdać 6 punkty do podspecjalizacji , które występują w cesze głównej , według uznania .


Podczas walki o skuteczności ataku decyduje bezstronny sędzia . Sędzia może być Admin lub MG . To samo tyczy się misji .

OтeНи Лоле zakłady kamieniarskie szczecin materace janpol materace hilding Sälens HĂśgfjällshotell är fjällhotellet fĂśr en ri